Przygotowania do tegorocznych świąt Bożego Narodzenia w sklepach Kaufland mogą być jeszcze bardziej gorące – wszyscy klienci robiący zakupy z kartą PAYBACK w okresie od 1 do 24 grudnia wezmą udział w Wielkiej Loterii. Każdy los jest zwycięski, a na szczęśliwców czekają m.in. trzy samochody, karty podarunkowe do wykorzystania w sklepach sieci, karty paliwowe czy też bilety do kina – łącznie ponad 1400 nagród.

Już 1 grudnia w sklepach Kaufland rozpocznie się Wielka Loteria, w której do wygrania są m.in. trzy samochody, podwójne bilety na seans w Multikinie, karty paliwowe na stacje BP, a także karty podarunkowe do wykorzystania w sieci Kaufland oraz bony do PSB Mrówka. Po każdych zakupach z kartą PAYBACK klient otrzyma wraz z paragonem swój szczęśliwy los dający szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Wystarczy otworzyć okienko i sprawdzić, co kryje się w środku – 1400 losów to szansa na atrakcyjne nagrody. W każdym losie klienci znajdą kupony, które umożliwią zebranie dodatkowych punktów PAYBACK  podczas kolejnych zakupów w sklepach Kaufland lub na stacjach BP. Co ważne, w razie wygranej w loterii należy zachować papierowy los, który wraz z kartą PAYBACK, będzie niezbędny do odbioru nagrody. W tym celu należy wypełnić formularz zgodnie z instrukcją znajdującą się na odwrocie losu. Szczegółowy regulamin akcji, w tym także zasady dotyczące odbioru nagrody, są dostępne na stronie: https://www.kaufland.pl/loteriapayback. Liczba losów jest ograniczona. Loteria trwa do 24.12.2021 r., a za jej organizację odpowiedzialna jest Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa.

Poza Wielką Loterią w okresie przedświątecznym klienci sklepów Kaufland mogą korzystać z wielu możliwości, dzięki którym zbiorą dodatkowe punkty PAYBACK lub obniżą wydatki związane z zakupami.  W  gazetkach promocyjnych sieci można znaleźć produkty, których cena przy zakupie z zarejestrowaną kartą lub aplikacją PAYBACK jest niższa nawet o kilkadziesiąt procent, a także artykuły premiowane dodatkowymi punktami PAYBACK.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów-w i zatrudnia ok. 139 000 pracowników. W Polsce sieć posiada aktualnie 229 marketów i zatrudnia ok. 14 000 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.

źródło:Biuro Prasowe Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.