Koniec zbierania punktów Payback w Kauflandzie.
Sieć Kaufland po pięciu latach rezygnuje z udziału w programie lojalnościowym Payback. Firma, która prowadzi w Polsce 239 marketów, zamierza uruchomić własny program lojalnościowy.
Punkty Payback zbierać i wymieniać w sklepach Kaufland będzie można tylko do 30 kwietnia br. – Od 1.05.2023 r. program Payback nie będzie dostępny już w sklepach sieci Kaufland, ale twoja karta pozostaje ważna i nadal możesz zbierać i wymieniać punkty Payback u pozostałych blisko 300 Partnerów online lub offline, również używając karty Payback wydanej w Kaufland – podaje sieć na swojej stronie internetowej.
Kaufland dołączył do programu Payback w kwietniu 2018 r. Program pozwala zbierać punkty robiąc zakupy w sklepach stacjonarnych (partnerami są m.in. stacje paliw BP, drogerie dm, sklepy Maxi Zoo oraz multipleksy Multikino) oraz w setkach sklepów online. Punkty można później wykorzystać na nagrody, vouchery, zakupy.
W Polsce Kaufland ma 239 marketów i zatrudnia ok. 15 tys. pracowników. Firma należy do Grupy Schwarz, która jest też właścicielem Lidla. Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. Kaufland był w dziesiątce marek najmocniej reklamowanych w telewizji. Jego spoty wygenerowały 27 742 punktów ratingowych GRP, o 26,3 proc. więcej niż rok wcześniej.
foto nagłówkowe:Kolskiefakty.pl
źródło:wirtualnemedia